11 квітня 2016

Натхнення з Надією та Скрапштампінгом

Привіт, любі мої! А я знову до вас з натхненням. Цього разу хочу вам показати, що можна зробити цікавого з гарненькими штампами від нашого спонсора - майстерні СкрапШТАМПИНГ.
У мене ще не так багато їхнійх штампів, але все ще попереду ;)
Мені дуже подобається, наскільки швидко вони готові взятися до реалізації будь-яких задумок, і створити щось нове.
http://vk.com/scrapstamps
Мені пощастило отримати ось такий красивий набір-конструктор з орхіжеями. У ньому багато деталей, то ж можна творити як забажаєте, використовуючи різні стилі, техніки, елементи. Ось у мене склалося дві різні листівки, як по стилю, так і по виконанню. Подивимось детальніше?
http://vk.com/photo-82684987_404401645
Ось така листівка у стилі чисто і просто, де я використала лише контурні зображення квітів, а середину розфарбувала акварельними олівцями. І чудово підійшов надпис, зроблений на замовлення.


 І ще одна листівка, але орхідеї я зробила трошки по-іншому. Я спочатку відшампувала фонову квітку, а потім темнішим кольором - контурне зображення і сіточку на пелюстках. А для надпису використала ось такий банер.
Натхнення вам, ваша Сіправська Надія

4 коментарі: