23 грудня 2015

Натхнення від спонсора - скрап штампінг

Привіт усім. З вами я, Катя і рубрика - Натхнення від спонсора. Сьогодні ми покажемо Вам чудові новинки від українського виробника штампів - Скрап Штампінг, а наші дизайнери будуть надихати роботами, з використанням матеріалів цієї ТМ.

Отже почну я з гарних фотонових штампів, які ніколи не бувають зайвими.
Всі штампи виробники виконають у потрібних Вам розмірах.







А тепер приготуйтесь до новорічних свят, з надзвичайними штампами-конструкторами.
Новорічні вогники на ялинку.

 Такі неординарні та оригінальні сніговики, діди морози та олені... Вони чудово підійдуть для листівок та рай для розмальовування.

 Та моя любов, чесно скажу, сови та пінгвінчики. З цілою купою аксесуарів, різноманітними шапочками, шаликами.


І погляньте, який штамп-конструктор, популярних зараз в нас, орхідей.


Це все та навіть більше ви знайдете у групі Скрап Штампінгу, а зараз традиційне натхнення від наших дизайнерів:

Я створила декілька подарункових сертифікатів.

 Використала напис "Подарочный сертификат"
Для створення цієї романтичної листівочки я викристала напис "Поздравляю"

Конвертик для диску
Використала штамп рамочка та напис "Наш малыш"


У меня получилась открыточка в виде Новогоднего украшения шара. Фон сделан с нуля с помощью белой пудры для эмбоссинга, штампа, спреев, тафаретов и текстурных паст.




У мене дві зовсім різні листівки) Одна з них це не зовсім і листівка, а запрошення на весілля з ініціалами наречених. Тут все золоте: штампи Рамка та Метелики це золотий ембосинг, в шейкері золотий глітер, а внизу золота пайєтка на золотій нитці))) 


Метелики відштамповані на кальці



Друга листівка весела та яскрава, з нагоди народження хлопчика. Тут я використала багато маленьких дитячих штампів, які можна набирати собі в цікаві набори)))



Листівка з пінгвінячою компанією.


Немає коментарів:

Дописати коментар