10 серпня 2015

Фотозавдання №10 "Відпочинок"

Вітаємо вас, наші читачі!

Літо як завжди пролітає з нечуваною швидкістю, а ще так хочеться насолодитись сонечком, стиглими фруктами, запашними травами і незабутнім відпочинком з рідними чи друзями!

Ось ми й вирішили присвятити наше наступне фотозавдання літньому відпочинку! Чекаємо від вас фото і звісно опис, як саме ви відпочиваєте, адже для когось і праця найкращий відпочинок, хтось обожнює тепле море, а хтось високі гори, а ще комусь і хвилинка з улюбленою книгою є щастям)))

Ось фото від наших запрошених дизайнерів:



А так відпочиває наша дизайн-команда:

Відпочинок для мене поділяється на:.
1) активний:

 2) пасивний:
Обидва є корисними і цікавими ;-)

Наталія Міщенко
Інколи відпочинок - це ріжечок морозива з дорогою мені людинкою.
Чудово, коли це морозиво ми куштуємо у відпустці десь за кордоном)



Для мене найкращим відпочинком для душі і тіла є гори! Я хочу бути там постійно! Я там можу все! 
Цього разу ми піднялись на Говерлу і пройшли третину Чорногірського хребта, але мріємо подолати його всього)
Фото з гори Туркул, моєї улюбленої:


І бонусне фото зі мною авторства мого чоловіка)

 Відпочинок - це позитив. Якщо він є, то ти відпочиваєш. Можна їхати на море, можна в гори, можна посидіти на лавочці біля під`їзду, можна вийти на город та подивитись на захід сонця, можна і в клуб піти потанцювати. В нас є багато варіантів, я люблю всі. І саме цього літа намагаюся їх втілити. Ось, наприклад, звичайний ліс та посеред нього звичайна лава і звичайний стіл, але це ліс, в якому знаходиться моє улюблене село, де мені все рідне та дороге, де я мрію жити. Мріяти - це теж відпочинок...


Мрійте і не забувайте відпочивати! 
 

І ми з нетерпінням чекаємо ваші цікаві фото до 09.09!

З любов'ю,

АртКлуб!








Немає коментарів:

Дописати коментар