06 лютого 2015

Натхнення від спонсора. Сherrylana designs

Вітаємо, наші любі витворювачки та фантазерки!

Уже тільки лінивий не пожалівся на курс долара і на те, матеріали з Америки та інших країн стали ой які дорогі! Але дизайн-команда Арт Клубу не сумує, а знаходить нові та нові цікавинки у себе вдома!





І сьогодні я, Люда, та що Вишневий Цвіт, познайомлю вас із новим українським виробником cherrylana designsякий виготовляє фотополімерні штампи високого гатунку.

 Коли я побачила асортимент цього виробника, то моє скрап-серце ледве витримало) Адже у Сherrylana designs ви знайдете штампи на будь-яку тематику українською, російською та англійською мовою. А також зможете замовити іменний штамп для себе.

Почнемо знайомство) Так як скоро весна, та й День Святого Валентина на носі, то Вам цікаво буде роздивитись новинки на тему кохання (і не тільки).



Дуже цікавими та різноманітними є текстові штампи. Що подобається особисто мені - то це величезний вибір шрифтів)



Є у Сherrylana designs і неймовірної краси тематичні набори, наприклад як такі кухонний і поштовий



Ну і ще покажу декілька прикладів іменних штампиків, ви собі теж можете замовити щось унікальне!



І крім штампів у Сherrylana designs ви знайдете великий вибір акрилових блоків, картону, кальки і пластикових листів для зберігання штампів! 

Ух, скільки всього, я ще буду вам детально про все розповідати у наступних випусках нашого натхнення. 

І не забувайте, що сертифікат на 50 грн від українського виробника Сherrylana designs ви можете виграти у нашому завданні "3-в-рядок", МЕТЕЛИК


До зустрічі!



Немає коментарів:

Дописати коментар