05 квітня 2014

Фотозавдання №3

Привіт, любі читачі нашого блогу та всі, хто зазирнув до нас!
На дворі вже розквітає весна, а разом з нею розквітають і жінки. Вони надягають легкі шалики, коротші спідниці, роблять нові гарні зачіски. А що може додати останній, але, мабуть, головний штрих - звичайно це парфуми. Саме вони розкриють ваш настрій, вашу сутнисть.
Тож, ми вирішили влаштувати фотосессію  нашим улюбленим парфумам та поділитися з вами частинкою нашої весни.



Улюблені аромати наших чарівних дівчат:


Galachko
Мої улюблені парфуми - Treselle. Єдині, котрі в мене закінчуються вже в друге) На фото видно, що їх залишилось зовсім трохи) Нажаль, тому що я їх часто використовую, коробочки від них не залишилось, та, навіть, ковпачок був знайдений з труднощами)

Це найчарівніші з моїх парфумів - Amethyst від Lalique. Це чарівний, п'янкий, теплий та ніжний, немов  найм'якіший шалик аромат. Я взагалі дуже полюбляю фіолетовий колір і цей Аметист не став винятком - я його обожнюю! І тепер бережливо ростягую останні краплини чародійства...

I ще один улюбленний аромат - неперевершений J'ador від Dior. О! Цей аромат полонить, цей аромат зачаровує, цей аромат запоморичить. Він ніжний і розкішний водночас... Він овиває п'янкою пеленою... Він закохує...

А які ваші улюблені парфуми? Розкажіть нам!
Чекаємо на ваші фото на тему парфумів до 5.05.





Немає коментарів:

Дописати коментар