16 грудня 2013

Серіали минулого - Дикий ангел.

Привіт.
Отже сьогодні я хочу продовжити нашу серію завдань під назвою - Серіали минулого.

В попередньому завданні ми згадували один серіал - який не залишив жодного байдужим в той період - Династію...
Нажаль дуже прикро, що тільки двоє учасників поділились з нами своїми спогадами... Тому ми хочемо відмітити ці роботи тут:
Когда шел этот сериал, я была маленькой и практически ничего из него не помню. Но, одна личность все же меня впечатлила, и осталась в моей памяти навсегда - это Джоан Коллинз. Яркая, эффектная, стильная женщина, всегда ухожена, уверенна в себе, в глазах огонь и страсть. Ее харизматичность задевала всех и никого не оставляла равнодушным. Кто-то восхищался ее характером, кто-то ее ненавидел.

Та все ж, ми вирішили продовжити цю серію завдань та надіємось, що надалі буде більше красивих робіт...
Отже наступний серіал минулого в нас Дикий ангел....
Пам'ятаєте цей серіал? Ось кілька фото вам для натхнення:



 Робимо листівку, та описуємо ваші спогади з серіалом...


Та спогади нашої дизайн команди:
Пагано пам'ятаю цей серіал, але згадується мені, що героїня була красива і всі чоловіки за нею мліли, але мала дуже хлопчачий характер)))ось і листівка моя з строгими чоловічими акцентами(з етичних міркувань лиця на фото замасковані).

Катя
Мені подобався дуже цей серіал... Подобалась саме головна героїня - Наталя Орейро.. Вона надзвичайно виконувала цю роль.. Але я не змогла оминути ту любов, яка була у серіалі... Листівка моя саме відображаю ту ніжність, надзичайну пристрасть у цьому серіалі...

А на ваші роботи чекаємо до 5 січня.









2 коментарі:

  1. Да, действительно, жаль, что работ мало, мне очень понравилось задание, надеюсь, участники подтянутся на следующие этапы.

    ВідповістиВидалити
  2. Этот один из любимых сериалов моей юности :) Очень хочу поучаствовать в этом задании. Спасибо, за вдохновение :)

    ВідповістиВидалити