16 лютого 2012

Прикрашаємо дитячу кімнату з Marusia

Моя маленька розповідь про декор дитячих плічок-вішалок.
Звичайні дерев'яні вішалки можна перетворити на таку красу за допомогою серветки, фарби, акрилового лаку та деяких прикрас:

Спочатку знежирюємо поверхню плічок та покриваємо тонким шаром акрилової білої фарби. Сушимо та наносимо ще один або два шари білої фарби:
або рожевої, якщо плануємо робити кракелюр:
Далі вирізуємо фрагмент серветки та за допомогою пензлика і лаку, приклеюємо його:
 Щоб зробити такий кракелюр як нижче на фото, знадобиться лак однофазний, наприклад у мене Craquelle Medium (однокроковий кракелюр) Hobby Line 50 мл Kreul, Німеччина. На рожеву поверхню, наносимо пензликом лак. Просушуємо, пока пальці не будуть трохи прилипати. Наносимо білу фарбу пензликом широкими мазками, не проходячи в одному місці два рази. А потім вже коли підсохне, зверху наклеїти можна серветку:
  
На деяких я зробила кракелюр тільки  з торців плічок:

  Останній етап - нанести акриловий лак, декілька шарів  для міцности.  Кожний шар треба добре просушувати. Я користуюся таким - "Лак панельний шовковисто-матовий" українського виробника.
Після цього можна прикрасити квітами, стрічками, мереживом та всім, на що вистачить фантазіїї.
 Нв цьому плічку я використала техніку гарячого ембоссінгу:
 
 Все так само, як ви це робите у скрапі)) Штамп чорнилом, зверху пудра для ембоссінгу та гарячий фен. Та трохи прикрас:
 А ще захотілося мені зробити такі собі тканеві чохли. Просто обводимо плічко на тканину.
Потім вирізаємо, додавши 1,5 см на припуски.  Зшиваємо, вивертаємо, прасуємо та прикрашаємо за своїм смаком.
Я додала штамп із зображенням ангела та мереживо.

А ці прикрасила паперовими квітами та гудзиками:

Ось такий набір в мене вийшов. Бажаю Вам натхнення! Ваша Марыся Marusia

1 коментар:

  1. Дякую за поради та таємнички! Тільки но шукала як зробити чохли на вішачки

    ВідповістиВидалити